piątek, 25 marca 2022

Romantyczne czekoladowniki dwa | Anai

Dzień dobry :)
Zapewne większość z Was kojarzy mnie z prac raczej mixed-mediowych, art journali i eksperymentów z ciemniejszymi kolorami i rdzą, ale niech Was to nie zwiedzie - ja też systematycznie ulegam urokowi pięknych papierów, delikatnych koronek i kwiatków. Kupiłam sobie nawet ostatnio zestaw do formowania kwiatków i listków, czym wprawiłam naszą Krysię w niemałe zdziwienie ;)
I o ile ostatnio raczej nie sięgam po kartki i takie typowo papierowe rękodzieło, o tyle od czasu do czasu przy odpowiedniej okazji lubię wyczarować ładne opakowanie na prezent, czy jakiś własnoręcznie zdobiony dodatek. I jedną z form, po którą sięgam najczęściej - jest czekoladownik. Czekolada i dodatek pieniężny w ładnym opakowaniu - zawsze się sprawdzają :D A czekoladownik nie wymga dużej ilości pracy, a zawsze robi wrażenie.
Ja wybieram najczęściej te w kolorze kraftowym - pasują mi one do mojego stylu i prac, ale możecie je zakupić w sklepie w różnych wariantach kolorystycznych. 
Na jednym z niedawnych lajwów Ewa ozdabiała taki czekoladownik bardzo pięknie i dokładnie oklejając go ze wszystkich stron, jednak ja dla ułatwienia zwykle oklejam tylko wieczko i uważam, że przy odpowiednim doborze kolorystyczki i dodatków - nadal wygląda to bardzo ładnie i elegancko! A na pewno jest szybsze do wykonania :D
Wystarczy kawałek papieru, trochę dodatków i ładna kompozycja. Ja wykorzystałam tu gotowe kwiatki i listki powycinane z papierów do scrapbookingu, ale żeby nadać listkom nieco więcej charakteru - użyłam właśnie wspomnianego zestwu do ksształtowania kwiatków. Do tej pory zwykle ręcznie wyginałam listki (uważam, że zostawienie ich zupełnie płaskich dużo odbiera pracy), ale z odpowiednimi narzędziami jest to dużo fajniejsza zabawa :D
I w ten sposób powstały dwa czekoladowniki dla dwóch wyjątkowych babeczek. Jak się Wam podobają? 
pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz