sobota, 12 lutego 2022

Medaliony z wyciskami w kształcie kwiatów w wazonie | Hannas

Inspiracją dla moich prac była foremka z w kształcie wazonu z kwiatami. Bardzo mi się spodobała i koniecznie musiałam z nią coś zrobić. A że wiosna coraz bliżej, to tęskni się za kwiatkami w każdej postaci. Dlatego medaliony musiały zostać przyozdobione kwiecistym motywem. Prace są proste, właściwie rustykalne, a wyciski z foremek tworzą cały klimat. Dlatego przy tworzeniu medalionów niewiele się napracowałam, a zabawę miałam całkiem satysfakcjonującą. Do tego po raz kolejny muszę polecić fanom postarzanych prac pastę postarzającą Stamperii. Odkąd ją mam, używam przy każdej pracy. Daje cudowny efekt przybrudzenia oraz głębi. Bardzo łatwo i wdzięcznie się nakłada. I dzięki niej medaliony na pewno zyskały. :)
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

2 komentarze :

  1. Piękne są te medaliony . Foremka rzeczywiście ciekawa i świetnie wykorzystana. Postarznia cudownie wyglądają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń