wtorek, 11 stycznia 2022

Ramka z sercem | Justyna

Witajcie :)
Początek roku zawsze nastraja mnie do wspomnień, zaglądam do zdjęć, których w telefonie jest coraz więcej... i oczywiście tworzę kolejne ramki. Tym razem jako bazę wykorzystałam serce z HDF. Pełną część mojej bazy okleiłam papierami z kolekcji AB STUDIO "Old dreams", a zewnętrzną ramkę zostawiłam w wersji surowej, bo taka idealnie pasowała do klimatu mojej galeryjki. Pod zdjęciem ułożyłam warstwową kompozycję z trybików SnipArt, elementów wyciętych z wykrojnika i kilku dodatków. Uwielbiam takie warstwy. Często podklejam je tekturą z pudełek, żeby kompozycja była stabilna i jeszcze bardziej przestrzenna. Taka kompozycja w zasadzie sama jest na tyle zdobna, że wystarczy ją uzupełnić kilkoma dodatkami i gotowe. I nawet nie trzeba używać mediów ... a muszę się przyznać, że plan na to serce był na początku zupełnie inny.
Miłego dnia
Justyna

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz