czwartek, 13 stycznia 2022

Przepiśnik na pyszne przepisy | DeriCrafts

Moją dzisiejszą inspirację dla Was przygotowałam pod wpływem najnowszego wyzwania na blogu zielonekoty.pl pt. "Pysznie". Pierwsze, co przyszło mi do głowy, to oczywiście przepiśnik, a ponieważ już od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem zrobienia takowego, to powstała doskonała okazja, żeby zrealizować pomysł. Sam przepiśnik powstał na gotowej bazie, ale jego oklejenie postanowiłam zrobić nietypowo, choć praktycznie, czyli naprzemiennie jasna i ciemna okleina okładki. Wiadomo, że używając w kuchni takiego pomocnika, często tylna okładka, lub "plecki" przedniej, lądują w półproduktach na których akurat przygotowujemy nasze pyszności. Stwierdziłam, że dość bezpieczny będzie kolor czarny i dodatkowo czarna krata, na której zgubi się większość plamek ;) Przepiśnik dodatkowo ma wewnątrz na okładkach małe kieszonki, ot na jakieś drobne zapiski. Kompozycje okładki postanowiłam zrobić również prostszą, ale z elementami embossowanymi jak sztućce czy napis. Ekstra dodatkiem jest kokardka wykonana ze wstążek-gnieciuchów, z umieszczonym w środku metalowym serduszkiem.
Na koniec zabezpieczyłam "wrażliwe" narożniki metalowymi okuciami i praca gotowa!
Pozdrawiam Was serdecznie,
DeriCrafts

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz