sobota, 29 stycznia 2022

Okładka Art Journala + LIVE | Anai

Dzień dobry w weekend :) 
Jak tam nastroje po naszym ostatnim "lajwie"? Zabraliście się już za ozdabianie okładek swoich art journali? :D
Bardzo bardzo Wam dziękuję za tak liczny udział! Ilość komentarzy i ciepłych słów zdecydowanie przerosła moje oczekiwania.  Mam nadzieję, że uwielbiacie te nasze spotkania co najmniej tak samo, jak my :) Przypominam, że nasz Kot Rabatowy działa jeszcze do poniedziałku włącznie oraz że mamy jeszcze jeden skromny konkurs ogłoszony podczas transmisji LIVE. Dlatego - jeśli jeszcze jej nie oglądaliście, to serdecznie polecam: 

1 komentarz :

  1. Przepiękna okładka.
    Aniu, a ja Ci bardzo dziękuje za te pozdrowienia na live. Właśnie sobie go obejrzałam i jakże mi się miło zrobiło :) Dziękuję. Tym bardziej że tak mi zawsze smutno, że nie mogę być wtedy z Wami... Oglądanie później, to już nie to samo...

    OdpowiedzUsuń