czwartek, 27 stycznia 2022

Dietę zaczynam od jutra | Matilde

Cześć Kochani!
Do aktualnego jeszcze wyzwania pt. "Pysznie" postanowiłam podejść w formie wpisu do art journala. Pomysł sam się pojawił jak tylko znalazłam zdjęcie tej dziewczynki łakomie patrzącej się na kawałek tortu :) 
Do stworzenia tła wykorzystałam dwa kolory mgiełek, dość niedbale psiknięte. Do tego stempelek z kropkami podobnymi do odciśniętej folii bąbelkowej. Całość urozmaica piękny dekor - wzór nałożony przez szablon. Wykorzystałam do tego matową pastę strukturalną Distress Texture Paste, która ma bardzo fajną, gęstą konsystencję, szybko zasycha i nie rozlewa się pod maską. Kontury dziewczynki i truskawek obrysowałam delikatnie białą kredką, żeby delikatnie wtopić je w tło.
Z ogromną przyjemnością robię takie wpisy, ponieważ pozwalają dać upust wyobraźni, a do tego są doskonałą okazją, żeby wypróbować nowe produkty lub wrócić do tych z lekka zapomnianych :)
Pozdrawiam serdecznie,
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz