poniedziałek, 29 listopada 2021

Ramki z Hdf | Gościnnie: Iwona Semrau

Witam serdecznie po raz pierwszy na blogu sklepu Zielone Koty. 
Zostałam zaproszona gościnne na 3 miesiące, co miesiąc będzie 1 moja inspiracja. 
Bardzo dziękuję za zaproszenie i możliwość pokazania kawałka mojej małej twórczości ❤️
Dzisiejsza moja inspiracja to zestaw ramek z hdf, 1 duża i 2 maluchy.
Oczywiście zaczęłam od gessa, zabezpieczyłam im rameczki, w miejscu przyklejenia papieru maloowałam 2 razy dla podciągnięcia grafiki i lepszego efektu, na boki nałożona biała pasta do spękania Pentart (step 1 i step 2), następnie nakleiłam odciski z foremki Primy oraz prosvet, odciski dokładnie wysuszone potraktowałam bitumem Idea Marmeri, grafiki polakierowane trochę postarzyłam i pocieniowałam lasur gel Pentart oraz farbą kredową Pentart, postarzone odciski musnęłam pastą woskową Pentart (prawie suchą gąbką).
Zastosowałam też lakier spray akrylowy, trochę popryskałam pracę i posypałam kryształkami lodu, to chyba wszystko.
Mam nadzieję, że moje ptaszurki przypadną Wam do gustu, bo kto ich nie kocha... 


W grudniu będą 3 świąteczne serducha już dzisiaj zapraszam na bloga i moją grudniową inspirację.
Iwona Semrau

Wykorzystane produkty:

1 komentarz :