sobota, 6 listopada 2021

Klasyczna kartka świąteczna | Aleksandra

Dzisiejsza inspiracja to już klasyka. Kartka świąteczna z ośnieżonymi choinkami w roli głównej. Kartka z serii "błyskawiczna" i oczywiście, mieszcząca się w kopercie. Do jej wykonania wykorzystałam bazę w pięknym, zielonym kolorze i papier akwarelowy. Na początku brzegi samej bazy delikatnie musnęłam białym tuszem i pochlapałam złotą farbą. Następnie przygotowałam tło na papierze akwarelowym wykorzystując dwa kolory tuszu Distress, pochlapałam wodą i po wyschnięciu dodałam stemple z choinkami. Planowałam dodać nieco śniegu na gałęziach choinek i w tym celu postanowiłam spróbować jak sprawdzi się puchnąca pasta do embossingu firmy Pentart. Ten produkt używałam po raz pierwszy i po kilku próbach mogę powiedzieć, że sprawdza się bardzo fajnie. Uważać trzeba jednak z ilością przy nakładaniu. Puchnie dość mocno i jak widać nieco przesadziłam ;) Uznałam jednak, że w przypadku śniegu nie ma to aż takiego znaczenia. Dodatkowo po nałożeniu pasy, jeszcze mokrą posypałam odrobiną brokatu. Po wyschnięciu wystarczyło dobrze nagrzać nagrzewnicą i śnieg gotowy. Na koniec dodałam napis ze stempla Agaterii metodą embossingu na gorąco. 
Mam nadzieję, że ta prosta, klasyczna propozycja przypadła Wam do gustu.
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz