środa, 1 września 2021

Ślubny exploding box | Dorota

Witajcie,
tworzenie mojej ostatniej pastelowej karteczki sprawiło mi tyle przyjemności, że zachciało mi się więcej. Wróciłam do klimatu i sprawdzonej palety barw, ale żeby bardziej nasycić się pracą postanowiłam zrobić boksa. Tym razem połączyłam kolekcję Paper Haeven "Spacer w chmurach" z arkuszem od UHK Gallery, którymi okleiłam białą bazę. Wykorzystałam kwiaty Primy, które uwielbiam za to, że moge wykonać imponującą pracę, mimo iż brak mi czasu na własnoręczne wykonywanie kwiatków. W kwiatowe kompozycje wplotłam Tasiemkę Vintage, tym razem bardziej pasowała mi ta lniana, wydaje mi się taka sielankowa. Często środek boksa przeznaczam na życzenia, lub kieszonkę na pieniądze. Kompozycje na ściankach są również zbudowane na kieszonkach wyciętych wykrojnikiem z przeszyciami. Można tam wsunąć taga z cytatem, życzeniami.
Wieczko ozdobione jest tekturką w kształcie ramki, kwiatami, wstążką oraz napisem, który tworzy mini narrację. "Od tej chwili" tylko szczęście, miłość i wspólne bicie serc.
pozdrawiam
Dorota

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz