piątek, 17 września 2021

Jesienne ATC | Anna

Moja pierwsza inspiracja dla Zielonych Kotów jest zarazem powitaniem z Wami oraz powitaniem zbliżającej się jesieni. Muskają nas jeszcze jasne promienie letniego słońca, a już czuć magię kolejnej pory roku. To czas moich ulubionych kolorów!
Dzisiaj ma dla Was karty ATC, inspirowane zbliżającą się aurą.

W projekcie wykorzystałam prawdziwe suche gałązki i patyczki. W tle ciekawe porowatości, które uzyskałam za pomocą pasty puchnącej Expand. Do tego metalowe liście oraz mieniące się Płatki Galaxy w jesiennej kolorystyce.

Ale co ja tu będę się rozpisywać :) Zobaczcie sami, przygotowałam dla Was video turorial, aby każdy mógł krok po kroku przygotować własne powitanie Pani Jesień! 
Zapraszam serdecznie do oglądania i inspirowania się. 


Pozdrawiam
Ania

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz