środa, 11 sierpnia 2021

Kartka morska | Aleksandra

Wakacje w pełni i z pewnością nikogo nie zdziwi kolejna praca o tematyce wakacyjnej. Tym razem kartka morska. Wykorzystałam kraftową bazę DL. Całość utrzymana w granatowym kolorze z papieru z kolekcji Wabi Sabi UHK Gallery. Niewielki dodatek biało granatowych paseczków podkreśla morski klimat. Na na trzech niewielkich panelach dodałam nieco "fal" białym Gelly Roll i kilka chlapnięć niezastąpioną farbką Colorex. Każdy ozdobiłam nitem i lnianym sznureczkiem. Dodałam żaglowiec, kotwicę i koło sterowe. Tych atrybutów nie mogło zabraknąć ;) Na koniec ozdobiłam całość szklanymi mikrokulkami, które przypominają krople wody.

pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:

2 komentarze :

  1. Bardzo minimalistyczna i taka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka,pomysłowo wykonana. Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń