wtorek, 13 lipca 2021

W dniu urodzin – exploding box | Krysia

Moja inspiracja to exploding box z okazji urodzin. Dzisiaj delikatny i słodki. Baza pudełka to oczywiście produkt Rzeczy z papieru. Papiery, których użyłam to letnia kolekcja P13 „Summer vibes” - bardzo energetyczna i orzeźwiająca. Do ozdobienia ścianek box’a wykorzystałam elementy wycięte z kolekcji Kara&Lina – cudne, lekko pokryte brokatem świetnie wpasowały się w klimat pudełka. Na środku postanowiłam zrobić torcik za pomocą wykrojnika Lady E design. Cały box’s miał być lekki i słodki, dlatego nie mogło zabraknąć cudnych kwitków z Primy oraz wstążek old fashion przekładanych kalką.
Wszyscy zapewne zauważyliście, że to kolejna moja inspiracja z exploding box’em. Jak widać można go ozdabiać na różne sposoby i zawsze będzie miłą niespodzianką dla obdarowanego.
pozdrawiam
Krysia
Wykorzystane produkty:


Podobne:

1 komentarz :