piątek, 23 lipca 2021

Płyniemy, czyli kurs na floating card | Aleksandra

Wakacje, więc dzisiaj będzie lekko, łatwo i ... bardzo słodko. Zapraszam Was na szybki kurs na kartkę pływającą. Tego rodzaju rozwiązanie z pewnością znane jest tym, którzy tworzą albumy. Mam nadzieję, że zaciekawi również kartkomaniaków. Kartka ma na tyle atrakcyjne wnętrze, że warto wypróbować. Dodatkowo jest bardzo prosta do wykonania i złożona mieści się w kopercie. Dla mnie to zawsze duży plus. 
Bazę wykonałam z papieru craftowego, a do ozdabiania papiery nowej kolekcji "Sugar and Spice" Piątku Trzynastego.
Podstawowe elementy do przygotowania to:
- pas papieru o wymiarach 14cm x 28cm, zbigowany od brzegów na 7cm
- dwa wąskie paski 2cm x 15cm, zbigowane licząc od brzegu na 2,5cm, 11cm i 13,5cm.
Oklejamy bazę wybranym papierem i wklejamy paski, które będą trzymały całą "pływającą" dekorację.
Teraz można już ozdabiać. Jak widać, u mnie wnętrze jest bardzo słodkie i to dosłownie. Wykorzystałam elementy do wycięcia z bloczka Sugar and Spice. Na bokach kartki zostaje też nieci miejsca na wklejenie życzeń.
Na zewnątrz dodałam niewielki panel ozdobiony pasującym tutaj idealnie, stempelkiem Penny Black. Kolorowałam markerami alkoholowymi, ale czymkolwiek się nie koloruje, zawsze przyda się biały pisak Gelly Roll dla dodania blików. Świetnie się sprawdzi.
W panelu przygotowałam też miejsce na schowanie sznureczka.
Mam nadzieję, że ten lekki, wakacyjny kursik przypadł Wam do gustu i zachęcił do wykonania własnej wersji floating card.

Pozdrawiam
Aleksandra


Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz