sobota, 26 czerwca 2021

Kartka ślubna | Aga

Dziś chciałabym Was zainspirować kartką, którą stworzyłam na wyjątkową okazję, bo ślub mojej scrapowej przyjaciółki. W zasadzie miałam ochotę stworzyć coś prostego, a na pewno prostego jak na mnie. Z pomocą przyszły przydasie, które sprawiłam sobie w ostatnich zakupach.
Bazą kartki są papiery z kolekcji "Lady Spring", pod spodem znalazły się fioletowe deski, a na nich kolejne - żółte. Już sama tekturka tak mi się spodobała, że wcale nie chciałam jej zakrywać, ale nie mogłam powstrzymać by na pierwszy planie nie zawitały piękne kwiaty z Primy.
Całość dopełniły Śliczne drobniutkie listki listki z nowych w mojej pracowni wykrojników Agiart, które cudownie uzupełniły cała kompozycję.
I voila! Prosta ale efektowna kartka gotowa.
Tym razem zrezygnowałam z napisu, bo czasem kiedy kartka mówi sama za siebie nie jest on konieczny.

Dzięki,
Aga
Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz