czwartek, 6 maja 2021

Pudełko z wilkiem | Ada

Dzień dobry. Kolejny miesiąc i kolejne pudełko. Tym razem z przepięknym wilkiem. Ten motyw to serwetka, którą już dawno zakupiłam, i która czekała na swoją kolej. Serwetką przykleiłam na klej do decoupage. Zabezpieczyłam lakierem i przeszlifowałam. Boki pomalowałam różnymi odcieniami farby kredowej i akrylowej. Przeszlifowałam boki i przez szablon nałożyłam pastę strukturalną czarną. Wybrałam szablon z piórami bo najbardziej mi pasował do tego motywu. Piórka przetarłam srebrną pastą aby je wyróżnić. Pokropkowałam i przybrudziłam bitum. Wszystko zabezpieczyłam lakierem. Z przodu przykleiłam rozetkę metalową. Środek wykleiłam papierem scrapowym. 
pozdrawiam
Ada

Wykorzystane produkty:

2 komentarze :

  1. Temat zaskakujący mnie trochę ale efekt super Tobie wyszedł. Piękne pudełko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. to pudełko jest magiczne! totalnie mój klimat <3 ten wilk jest hipnotyzujący :)

    OdpowiedzUsuń