sobota, 22 maja 2021

Przybornik + kurs | Krysia

Przybornik, który przygotowałam jest pracą pod wyzwanie na naszym blogu.
„Moodboard” czyli tablica fotograficzna, którą możecie interpretować według swojego uznania. Jeżeli znacie moje prace to wiecie, że nie są to moje „klimaty”, ale chciałam Wam pokazać, że każdy może spróbować czegoś nowego, innego, a efekt może Was pozytywnie zaskoczyć.
Do zrobienia przybornika użyłam rolki po taśmie. Pomalowałam ją metaliczną farbą w kolorze turkusowym, następnie przykleiłam tekturki tryby, które wcześniej pokryłam złotą farbą. Przez środek biegnie „taśma”, czyli kawałek papieru scrapowego, który poszarpałam na brzegach i podkleiłam tasiemką Old Fashion ribbon. W kilku miejscach naniosłam pastę, która daje efekt rdzy. Tak powstało „tło” do mojej kompozycji. Składa się ona z elementu wyciętego z arkusza dodatków do wycinania AB Studio, drucika, spinacza i kilku metalowych zębatek. Kwiaty, które sama wykonałam z papieru scrapowego dodają uroku i wnoszą trochę lekkości.

Chciałabym pokazać Wam, jak szybko można wykonać takie kwiatuszki.
Do zrobienia kwiatków będziecie potrzebować rzeczy z poniższego zdjęcia.
Wybieracie papier z którego chcecie zrobić kwiatki oraz wykrojnik. Ja użyłam papieru Craft O’ Clock Turquoise Mood i wykrojnika Flower 001 od Lady E design.
Wycinacie na jednego kwiatka po 3 płatki. U mnie większy kwiat ma dwie wielkości płatków, natomiast w mniejszym wszystkie płatki są takie same. Delikatnie nacinacie każdy płatek, następnie przy pomocy patyczka wywijacie płatki. Tak przygotowany kwiat zaczynacie formować dłutkiem na środku. Wszystkie płatki uniosą się pięknie do góry i najdą na siebie.
Gdy wszystkie płatki będą gotowe, przechodzimy do sklejania. Ja używam kleju na gorąco. Każdy kolejny płatek przyklejam tak, aby układały się na przemiennie. Następnie przy pomocy szpikulca robię dziurkę na środku i wkładam w nią ćwiek.
Teraz już pozostało zrobić ozdobny środek. U mnie jest to malutki metalowy tryb, który przykleiłam kropelką do ćwieka. I kwiatek gotowy.
Pamiętajcie o naszej zabawie. Czekamy na Wasze prace.
pozdrawiam
Krysia


Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz