sobota, 3 kwietnia 2021

Ozdoby wielkanocne | Krysia

Moja dzisiejsza inspiracja to szybki sposób na ozdobę wielkanocną – moja jest w kształcie jajka, ale możecie wybrać inny kształt np. zajączka czy kurę.
Użyłam sklejki w kształcie jajka, pomalowałam je farbami metalicznymi, a następnie jedno z nich pomalowałam preparatem do spękań, a drugie w niektórych miejscach posmarowałam woskiem. Na turkusowe jajko naniosłam czarną farbę kredową, która przy wysychaniu zaczęła pękać. Różowe jajko, również pomalowałam czarną farbą i jak już wyschło delikatnie przetarłam papierem ściernym. W miejscach, gdzie był nałożony wosk farba ścierała się bardziej i wyszło jajeczko z przetarciami.
Następnie polakierowałam oba jajka i naniosłam delikatne wzory przez szablony. Do tego użyłam past strukturalnych z brokatem. Jak sami widzicie takie ozdabianie jest dość szybkim sposobem na stworzenie przyjemnej dla oka ozdoby. Oczywiście kolorystyka zależy od Waszych upodobań.


pozdrawiam i życzę Wam spokojnych świąt!
Krysia


Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz