poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Kochanej mamie | Deri Crafts

Dzisiaj mam dla was elegancką kartkę z okazji Dnia Matki. Święto to już całkiem niedługo, więc dobrze jest się przygotować i może samodzielnie zrobić uroczą kartkę dla swojej mamy. Ponownie odeszłam od tuszy i stempli i skupiłam się bardziej na papierze oraz fantastycznych wykrojnikach sygnowanych przez Tima Holtza. Nie oparłam się jednak akwarelom, dlatego wykorzystałam je do delikatnego podkolorowania kwiatów, tak by nabrały lekkiej trójwymiarowości. Wszystkie elementy osadziłam jak zawsze na kosteczkach dystansowych, aby praca nie była płaska. Wszystko zwieńczyłam stosownym napisem i tak powstała gotowa praca.


Tyle na dziś ode mnie.
Życzę wam udanego dnia!
Deri Crafts


Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz