piątek, 23 kwietnia 2021

Album magiczny + video | Aga

Witam Was ciepło i zapraszam na kolejny kursik albumowy na mój kanał.
Na filmie zobaczycie jak w prosty i szybki sposób wykonać nietuzinkowy mini album.
Ja wybrałam tym razem do scrapowania kolekcję "Waiting for a letter" od ZoJu Design i postarałam się by klimat był faktycznie magiczny.
Do zrobienia takiego albumu nie potrzeba wielu produktów, ale w naszym sklepie jest wiele, które ułatwią Wam tworzenie.
Np. moje ulubione od dawna wykrojniki Crealies oraz moja nowość - kość gigant od We R Memory Keepers.
Opowiadam o tym jak ozdobić taki album, jakich błędów nie popełniać, a mnie się zdarzyło ich kilka podczas nagrywania ;)
Najbardziej cieszy mnie fakt, że w kocu na sklepowych półkach odnajdziecie moje ukochane tasiemki vintage! Kiedy tworzę takie proste projekty lubię nadać im charakteru właśnie za pomocą takich zdobnych elementów.

Zresztą sprawdźcie sami na filmie:



pozdrawiam
Aga


Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz