niedziela, 14 marca 2021

Wiosenny album | Krysia

Moja dzisiejsza inspiracja to albumik w wiosennym klimacie. Żywe kolory, kwiaty i jak to u mnie bywa prosta forma.
Do stworzenia albumu użyłam gotowej bazy z Eco-scrapbooking, strony oleiłam papierem akwarelowym z którym wcześniej się trochę „bawiłam” Distressami, przez co każda strona jest inna, wyjątkowa. Chciałam, aby album był prosty, więc użyłam stempli kwiatowych od AB Studio. Kwiaty są zrobione embosingiem na gorąco, również te, które tworzą przestrzenne kompozycje. Okładkę pochlapałam farbami metalicznymi i stworzyłam kompozycję kwiatową na gazie. Dodałam napis, chociaż myślałam o jakiejś wstążeczce, ale sami wiecie, jak to jest przy tworzeniu – ciągle coś się zmienia, ulepsza.


Życzę Wam wiosennego nastroju w tworzeniu i nie tylko.
Krysia


Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz