niedziela, 14 lutego 2021

To właśnie miłość... | Aleksandra

Z okazji Walentynek, jako inspirację przygotowałam prostą kartkę w stylu Clean & Simple. W moim przypadku rolę główną gra jeden wykrojnik - napis love. Zależało mi, by uzyskać efekt jakby wytłoczenia, a nie mam takiego folderu postanowiłam użyć innego rozwiązania. Wybrałam papier w jednolitym szarym kolorze. Napis wykroiłam kilka razy i przykleiłam wypełniając tło. Używając tego samego papieru co cały panel i dzięki temu uzyskałam podobny efekt na jakim mi zależało. Z tego samego wykrojnika powstała też główna ozdoba kartki. Jeden z napisów skleiłam z kilku warstw, by wyraźnie wyróżnił się z innych. Dodatkowo ostatnią warstwę dodałam w kolorze białym. Skoro kartka jest walentynkowa nie zaszkodzi dodać odrobinę czerwieni, czyli serduszko w napisie i delikatny brzeg z wykrojnika. Na koniec dodałam kilka szklanych niewielkich kaboszonów, które przykleiłam tak dla pewności, Heavy Body żelem. Mam nadzieję, że lubicie prace w stylu C&S i moja inspiracja przypadła Wam do gustu :)

pozdrawiam
Aleksandra


Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz