sobota, 27 lutego 2021

Serca dwa | Hannas

Na naszym blogu trwa wyzwanie "Z wyrazami miłości", stąd też moje prace wykonane na bazie serc z HDF-u. 
Do pracy, oprócz serduszek, wykorzystałam środki z ramek - medalionów od Artistiko. Pracę rozpoczęłam od pokrycia wszystkich elementów gesso. Następnie serca ozdobiłam wzorami za pomocą pasty strukturalnej i szablonów. Na owalne elementy nakleiłam kwiaty z papieru ryżowego, a po wyschnięciu przykleiłam te owalne środki z ramek (za pomocą heavy body gel) do serc. Dodatkowo dokleiłam wyciski z masy Das. W miejscach, w których wyciski w kształcie kulek przylegają do brzegów serc, pojawiły się drobne szparki, dlatego uzupełniłam je zawijasami za pomocą białej konturówki. Serduszka przybrudziłam patyną na bazie rozpuszczalnika oraz patynami wodnymi. Przetarłam delikatnie złotą pastą woskową Finnabair vintage gold.

Pozdrawiam
Hannas


Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz