wtorek, 16 lutego 2021

Medaliony z zającami | Hannas

Choć zima daje nam się we znaki, to nie da się ukryć, że wiosna coraz bliżej i święta również. Stąd moja dzisiejsza monochromatyczna praca - medaliony z zającami. 
Plastikowe medaliony pomalowałam gesso, a następnie białą farbą kredową. Nakleiłam na nie motyw z zającami oraz wyciski z masy Das. Przybrudziłam patynami na bazie rozpuszczalnika i wodnymi, pochlapałam farbką akrylową. Na końcu zabezpieczyłam lakierem matowym.

Pozdrawiam
Hannas


Wykorzystane produkty:


Podobne:

4 komentarze :

  1. Przepiękne te zawieszki. Nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają, niestety to nie moja działka i nie umiałabym zrobić czegoś tak pięknego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tak proste do zrobienia, że koniecznie trzeba spróbować :)

      Usuń