piątek, 19 lutego 2021

A kuku! Kartka + video | Aga

Z radością prezentuję pierwszą pracę wykonaną z jeszcze cieplutkich papierów "A kuku!" ZoJu Design.
Kartka, która wydaje się być skomplikowana w gruncie rzeczy powstała w 40 minut.
Najważniejsze to wybrać centrum, następnie zbudować wokół, bądź z boku kompozycję, a potem jeszcze w tą kompozycję poupychać różne-różniste skarby.
Ja troszkę takich skarbów miałam zachomikowanych, a dla Was poniżej wrzucam propozycję co takim skarbem może być. 
W przypadku tej konkretnej kartki kształt już "robi robotę". To cudna baza bodziak od Rzeczy z papieru.
Oczywiście sprawdzą się dodatki do wycięcia dostępne w kolekcji. Urocze biedroneczki i agrafki, króliczki i klocki.
Nie obyło się bez moich ulubionych gałązek wyciętych wykrojnikiem, a ich również masa w naszym sklepie.
Dodam na koniec, że w sumie pierwsze skrzypce garją kwiaty, a ja postanowiłam kolejny raz pobawić się proszkami "Magicals" i pobawrwiłam je tak by wpasowały się w pastelowy klimat pracy.

Sprawdźcie sami co mi wyszło na filmie:)
  


pozdrawiam
Aga


Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz