środa, 13 stycznia 2021

Decoupage'owa gra memory | Dorota

Hej.
Przybywam do Was z pomysłem na naszą rękodzielniczą formę gry "Memory".
Znacie to, prawda? W skrócie: obrazki występują w parach, odwracamy rewersami do góry, odsłaniamy po jednej, zapamiętujemy obrazek, odkładamy na miejsce nadal rewersem do góry i staramy się odnaleźć pary.

Oto przepis na hand made'ową odsłonę tej gry. U mnie jest w wersji świątecznej, ale dzięki ogromnemu asortymentowi serwetek zrobicie np. wersję z kwiatami, ptaszkami, żabkami, biedronkami?

Użyłam plasterków brzozowych. Wygładziłam je papierem ściernym.
  

Pomalowałam wszystkie jednostronnie na biało. 
  

Wybrałam serwetki z małymi wzorami, żeby zmieściły się na 3-4 centymetrowych plasterkach. Przykleiłam.
  

Wylakierowałam na matowo.
  

To szybka i przyjemna praca, która dostarczy nam sporo frajdy. Takie Memo możemy najpierw rodzinnie tworzyć angażując dzieci, a potem rodzinnie grać. A może też dorabiać kolejne elementy i podnosić poprzeczkę? Zabawy nie ma końca ;)
pozdrawiam
Dorota


Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz