wtorek, 15 grudnia 2020

Zimowa kartka ze śnieżynką | DeriCrafts

Mamy grudzień, a więc najwyższy czas na przygotowanie kartek świątecznych. W tym roku, z wiadomych względów, własnoręcznie zrobiona kartka będzie świetnym pomysłem, aby na odległość pokazać bliskim, że o nich pamiętamy. Moja inspiracja dla was na dzisiaj jest bardzo zimowa, ale jak to u mnie, prosta w formie. Do jej wykonania użyłam najnowszej kolekcji UHK Gallery, mojej ulubionej pasty śniegowej, tekturkowych mini śnieżynek i genialnego szklanego brokatu. Oczywiście nie mogłam nie użyć, tak modnego w tym roku, radełka! W pracy pokusiłam się jeszcze o element wycięty wykrojnikiem, ale równie dobrze na główny dekor świetnie nadadzą się tekturkowe śnieżynki. A poza tym kolekcja papierów zawiera tyle fajnych elementów do wycinania, że bez wykrojnika jesteście w stanie zbudować piękne zimowe kartki. Tu podpowiem wam, że do wypełnienia kompozycji, jeśli użyjecie tych gotowych obrazków, świetnie nada się gaza. 
Spis produktów jakimi wykonałam kartkę znajdziecie poniżej.
Mam nadzieję, żę zainspirowała was do zrobienia w tym roku samodzielnie kartek świątecznych!v
Pozdrawiam,
Aga - DeriCrafts


W pracy wykorzystałam:


Podobne produkty:



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz