czwartek, 12 listopada 2020

Świąteczna kartka-bombka | Aleksandra

W internecie świąteczne inspiracje przewijają się co raz częściej. Świąteczny klimat daje się już wyczuć również na naszym blogu. Dzisiaj, jako inspirację i ja proponuję świateczną kartkę, tym razem w kształcie bombki. Użyłam gotowej bazy z Rzeczy z Papieru i wykrojnika z domkami, który nie tak dawno pokazał się w sklepie. Ten wdzięczny, świąteczny motyw chyba nigdy się nie znudzi :) 
Pracę nad kartką zaczęłam od przygotowania wykrojonych domków. W miejscach, gdzie chciałam dodać śnieg, pomalowałam białą farbką Colorex, która świetnie radzi sobie nawet z ciemnym papierem. Po wyschnięciu, na dachy dodatkowo nałożyłam brokatową konturówkę Nuvo. Ta konturówka jest półprzeźroczysta i jeżeli zależy nam na uzyskaniu czystej bieli, to warto pod nią położyć białą farbkę w przypadku ciemnego tła. Ma za to w sobie delikatnie mieniący się brokat. Z pewnością przyda się w przypadku świątecznych prac. 
Następnym krokiem było przygotowanie tła. Miejsce, gdzie zaplanowałam umieszczenie domków wytuszowałam tuszem Distress Antique Linien i dodałam kilka stempelkowych gwiazdek. Wszystkie przygotowane elementy skleiłam, używając taśmy dystansowej. Na koniec dodałam napis napisany ręcznie za pomocą białego pisaka Sakura. 

Na koniec przypomnę, że w sklepie jest dział "Boże Narodzenie". W jednym miejscu zebrane wszystkie materiały przydatne przy tworzeniu świątecznych prac.
 

  



  
pozdrawiam
  
  
Wykorzystane produkty:
  


Podobne:
  

4 komentarze :