poniedziałek, 16 listopada 2020

Obrazki w tamborku + kurs | Krysia

Moja dzisiejsza propozycja dla Was to obrazki w tamborku. Moje są bardziej świąteczno-zimowe, ale można stworzyć całkiem odmienny klimat. Myślę, że ta inspiracja będzie świetna do pracy z dziećmi. Zabawa gwarantowana.
Do stworzenia takiego obrazka będziecie potrzebować produktów ze zdjęcia:
  
 
Na początku musicie ustalić jakie „zwierzątko” będzie u Was motywem przewodnim. Ja wybrałam trzy ptaszki (to „ja i moje córki”). Ptaszki stworzone są z plasterków brzozy.
Pomalowałam je farbami akrylowymi Maimerii. Dodatkiem są zimowe czapeczki zrobione na szydełku, ale Wy możecie je wyciąć z papieru i też będą świetne.
  
  
Następnie pomalowałam tamborek farbą akrylową metaliczną. Tamborek z ptaszkami ma średnicę 13cm.
  
  
Kiedy farba schła, zaczęłam przygotowywać tło. Do tego potrzebny jest papier akwarelowy i tusze w kilku odcieniach. Chciałam, aby moje tło było nocnym niebem, więc użyłam odcieni niebieskiego. Na koniec pochlapałam wszystko wodą, odczekałam chwilę i delikatnie odsączyłam nadmiar wody ręcznikiem papierowym. W ten sposób powstały małe białe plamki imitujące śnieg. Tło przykleiłam na tył tamborka.
  
  
Teraz zaczyna się ozdabianie. Gałązkę, którą przyniosłam z dworu przykleiłam do tamborka klejem „Kropelka”. Na niej „posadziłam” ptaszki, które wcześniej podkleiłam kilkoma warstwami taśmy piankowej. Na gałązkę naniosłam pastę śniegową Snow Pen i posypałam ją brokatem oraz imitacją kruszonego lodu Eiskristall. Dodatkowo zawiesiłam na gałązce „szyld” z świątecznym napisem. Tutaj świetnie sprawdził się stempel Agaterii „Cudownych Świąt”. Na koniec dodałam kokardę z juty i wieszaczek ze sznurka. 
  
  
Tak przygotowana praca może być ozdobą do powieszenia na ścianie, postawienia na stojaczku czy zawieszenia na choince. 
  




  
Powiem Wam, że świetnie się bawiłam przy robieniu tej ozdoby i postanowiłam zrobić jeszcze dwie – specjalnie dla moich córek. Wersje mini na taborku o średnicy 10cm z sówką i kotkiem.
Mam nadzieję, że skorzystacie z mojej propozycji stworzenia takich obrazków i będziecie się równie dobrze przy tym bawić. 





pozdrawiam 
Krysia
  

Wykorzystane produkty:



Podobne:
  

2 komentarze :