środa, 4 listopada 2020

Album "Niezapomniane chwile" | Krysia

Moja dzisiejsza inspiracja to album w stylu eco. Jest bardzo prosty konstrukcyjnie, nie ma żadnych kieszonek, wodospadów i innych „zakamarków”. Jedynie ma kilka otwieranych książeczek. Moje albumy są bardzo „oszczędne”, ale myślę, że są równie ładne jak te, które mają wiele „atrakcji”.
Baza albumowa, to baza z Ecoscrapbooking. Uwielbiam je, są świetnie wykonane i elegancko się prezentują. Karty okleiłam arkuszem papieru z kolekcji "Harmony" Mintay by Karola. Dodatkowo pochlapałam go zieloną farbą i gdzieniegdzie użyłam stempla w klimacie łąki. Gałązki wycięte z wykrojnika umieściła na kalce, która dodała pracy lekkości. Dodatkowym elementem jest przeszycie. Wykonałam je na maszynie do szycia, ale Wy możecie użyć stempla z przeszyciami i też będzie super.
Moja okładka jest na „bogato”. Kilka warstw papieru, kalki, tekturki oraz materiałowe kwiaty. 
Jeżeli jeszcze nie robiliście albumów, to zachęcam Was do tego gorąco. Wykonanie ich jest czasochłonne, ale efekt końcowy wynagradza czas spędzony przy ich robieniu.




  





  
pozdrawiam
Krysia
  

Materiały:

  
Podobne:

2 komentarze :

  1. Podobają mi się takie albumy oszczędne w dekoracje. Dziękuję za inspirację.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały album. Kolorystyka i wykonanie mnie zachwyciło.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń