piątek, 30 października 2020

Art Journal i Karty Inspiracji + video | Anai

Niedawno na FB Zielonych Kotów poprowadziłam transmisję LIVE, w której poopowiadałam trochę o Art Journalu. Jest to temat bliski mojemu sercu i tak naprawdę polecam każdemu założenie takiego zeszytu/albumu/pamiętniczka ;) Transmisję możecie oczywiście nadal zobaczyć tutaj :) 

Będę ten temat jeszcze rozszerzać i mam w planach kolejne transmisje. Koniecznie śledźcie informacje na naszym profilu na Facebooku.

A tak wyglądają gotowe strony stworzone podczas tego Live'a. Proste i przyjemne - stworzone w niecałe pół godziny. Moim założeniem nie było stworzenie arcydzieła, a raczej rozruszanie weny i pokazanie Wam, że to świetna zabawa :) 




 
Podczas tej transmisji pokazałam Wam jeszcze coś, co wzbudziło niemałe zainteresowanie :) Karty inspiracji, które wymyśliłam sobie jako rodzaj gry - dla mnie samej. Karty mają ułatwić podejmowanie decyzji, kiedy mam z tym problem, albo zaczęcie pracy, kiedy sama nie wiem, na czym się skupić. Można je wykorzystać w Art Journalu, ale można też posiłkować się nimi przy innych typach prac. Wszystko dokładniej pokazuję i tłumaczę w filmiku: 







Przygotowałam też plik z moimi poleceniami do kart inspiracji, który możecie pobrać/zobaczyć tutaj. Możecie bawić się z moimi poleceniami, możecie przygotować swoje własne. Oczywiście będzie mi bardzo miło, jeśli wykorzystując mój pomysł - wspomnicie, kto Was zainspirował ;) 

pozdrawiam

Anai

  


Materiały wykorzystane w art journalu:




Materiały wykorzystane do stworzenia kart: 


1 komentarz :

  1. Czy polecenia do kart inspiracji można jeszcze gdzieś znaleźć? Na dysku niestety zostały usunięte :(

    OdpowiedzUsuń