środa, 16 września 2020

Sto lat! | Krysia

Moja dzisiejsza inspiracja to dziecięca karteczka z okazji urodzin. Jest w nietypowym kształcie, ponieważ bazę do tej kartki wycięłam na kształt cyfry.

Chciałam, aby kartka była wesoła i kolorowa,  dlatego z pomocą „przyszły” milusińskie potworki z kolekcji Craft O’ Clock "The Sweetstres". Wycinając stworki i patrząc na te ich słodkie minki sama się uśmiechałam. Oczywiście na urodzinowej kartce nie mogło zabraknąć balonów. Wycięłam je przy pomocy wykrojnika Marianne Designe.  Po „napełnieniu” balonów cekinami i mikrokulkami stały się one shaker box’em. Na koniec „zawiesiłam” banerek z napisem „sto lat”. Myślę, że moja karteczka rozweseli każdego i będzie dla Was miłą inspiracją.
Zapewne zastanawiacie się jak wycięłam cyfrę. Przyznaję, poszłam na łatwiznę i wydrukowałam sobie powiększoną jedynkę z programu tekstowego. Przerysowałam ją na kwadratowej bazie z Rzeczy z papieru i wycięłam. Następnie pomniejszyłam mój „wzornik” o pół centymetra z każdej strony i użyłam do wycinania w papierze scrapowym. Takim sposobem można w szybki sposób stworzyć sobie bazę w określonym kształcie (litery i cyfry). 
  







  
pozdrawiam
Krysia
 

Materiały:
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

podobne:
 
   
   

2 komentarze :

  1. jak dla mnie rewelacja !! To świetna inspiracja na dziecięca kartkę. Brawo !!
    Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności Krysiu, mnie zachwyciła i choć "stara baba" jestem to sama z miłą chęcią taką kartkę z tymi potworkami dostać bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń