poniedziałek, 21 września 2020

Medalion z niebieskimi różami | Hannas

Nigdy nie widziałam prawdziwych niebieskich róż i nawet nie wiem, czy takie naprawdę istnieją. Jednak w świecie decoupage wszystko jest możliwe, a to dzięki cudownym papierom ryżowym, których potencjał jest nieograniczony :)
Dziś znów mam do zaproponowania bardzo prostą i bardzo szybką do wykonania zawieszkę, która umili swym widokiem długie jesienne wieczory. Bazę, na której postanowiłam przykleić motyw wydarty z papieru ryżowego, pomalowałam białą farbą kredową. Rameczkę oraz tylną część pomalowałam farbą w kolorze miętowym. Obie części medalionu skleiłam za pomocą magica. Po wyschnięciu polakierowałam. Tylną część ozdobiłam wzorem za pomocą szablonu. Następnie całość przybrudziłam patynami - olejną oraz wodnymi. Pochlapałam rozwodnionymi farbkami akrylowymi i zabezpieczyłam matowym lakierem. Na końcu przewiązałam sznurkiem z nanizanym koralikiem. 
  




Pozdrawiam
Hannas
  

Wykorzystane materiały:

   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz