czwartek, 1 października 2020

Jesienny tamborek | Anai

Hej hej :) 

Czy wiecie, że już za kilka dni kończy się nasze wyzwanie "Litery i cyfry"? W ramach przypomnienia chciałabym Was więc zainspirować - może jeszcze uda się Wam przygotować literkową pracę :) 

U mnie litery i cyfry pojawiają się w wielu odsłonach - papier pokryty napisami, maska z napisami, mixed-mediowy papier z wytłoczonymi cyframi, metalowe kółko z napisem, naklejka - literek i cyfr w tej pray nie brakuje :) 

Przede wszystkim chciałam jednak zwrócić Waszą uwagę na tamborek! Pokazywałam go już podczas transmisji LIVE na FB Zielonych Kotów. Podoba mi się jego kształt i jest bardzo łatwy w użyciu. Do tej konkretnej pracy nie pasował mi jednak kolor wewnętrznej części (na zdjęciu produktowym możecie zobaczyć, że wygląda inaczej :) ). Ale tu z pomocą przyszły mi oczywiście tusze alkoholowe. Szalenie się cieszę, że pojawiły się w Zielonych Kotach! Z ich pomocą można bez trudu zmieniać kolor elementów z plastiku czy metalu. Mogą się także bardzo przydać przy plastikowych bombkach! Przyjrzyjcie się na zbliżeniach - efekt jest po prostu świetny :) 







  
pozdrawiam
  


Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:


   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz