poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Kartka na bazie bombki | Aleksandra

Okrągła kartka sztalugowa z okazji urodzin.
Ostatnio, przy okazji porządków w mojej mini pracowni, w ręce wpadły mi zapomniane bazy na bombkę. Kupiłam je zeszłej jesieni z planem wykonania ozdób świątecznych, ale jak to bywa brakło czasu. Teraz bombki postanowiłam wykorzystać zupełnie nieświątecznie. Wystarczyło odciąć uszka, by szybko zmienić je w okrągłą kartkę sztalugową. Z jednego koła przygotowałam ruchomy środek sztalugi, dwa następne wykorzystałam jako podstawę i część górną. Bombki pakowane są po sześć sztuk, czyli z paczki można uzyskać dwie kartki sztalugowe. Moja kartka to prezent urodzinowy dla chłopczyka z ciuchcią.
W głównej części wykonałam wykrojnikiem owalny otwór tak, by uzyskać okienko. Ciuchcię skleiłam z trzech warstw, by była sztywniejsza i nieco bardziej przestrzenna. Dodałam kilka chmurek, gwiazdek, a w podstawie sztalugi cyferkę. Bombkowe bazy mają średnicę 14cm, więc kartka idealnie pasuje do pudełka i prezent gotowy :)






  
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz