czwartek, 6 sierpnia 2020

Gratulacje dla autorki | Aleksandra

Dzisiejsza inspiracja to kartka gratulacyjna dla młodej autorki z okazji wydania jej książki. Zależało mi, by głównym elementem dekoracyjnym było po prostu pióro. I chociaż komplet jest prezentem dla kobiety, zrezygnowałam z kwiatów i romantycznych dodatków. Powstał minimalistyczny, elegancki zestaw, gdzie pióro jako główna ozdoba podkreśla ważność tego wydarzenia.  Zdecydowałam, że baza na kartkę i pudełko będzie z papieru typu kraft, oczywiście z "Rzeczy z papieru". Do ozdoby kompletu wykorzystałam papier z kolekcji Tiny Miracle, który pięknie się komponuje z brązowym kolorem bazy. Dołożyłam jeszcze odrobinę brązowych paseczków z ostatnich nowości Galerii Papieru, a biel to mój ulubiony papier z bloku Happy Color. Jest rzeczywiście biały i gładki, a dodatkowo o wysokiej gramaturze ( 300g ). Same plusy :) Papier częściowo pomalowałam złotą akwarelą, która daje delikatną złotą poświatę. Tą samą farbkę nałożyłam też częściowo na wykorzystany papier kraftowy. Do wykonania kleksów użyłam stempli. W środku kartka jest również minimalistyczna, jednak z wymownym cytatem. Z kolei w pudełku, zwyczajowo dołożyłam tasiemkę z małym uchwytem, by ułatwić wyjęcie kartki.
 






pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:
 
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz