poniedziałek, 4 maja 2020

Serce z zajączkiem | Hannas

Co prawda Wielkanoc już minęła, ale papier z zającami od ITD Collection ma dla mnie wymiar ponadświąteczny i doskonale pasuje do prac o tematyce "zwierzakowej",  wiosennej czy do w stylu shabby chic. A że jest zachwycający, to trzeba  go bezwzględnie  użyć :)
Do wykonania dzisiejszej pracy wykorzystałam serce HDF, które pokryłam farbą kredową - białą i w kolorze mięty. Następnie przykleiłam motyw zajączka wydarty z papieru ryżowego. Z drugiej strony serduszko ozdobiłam wzorem za pomocą szablonu i pasty strukturalnej. Całość polakierowałam, a następnie przybrudziłam pastą postarzającą w kolorze umbra oraz delikatnie przetarłam woskiem Art Alchemy Metallique Finnabair "Vintage Gold". Na końcu za pomocą kleju magic przykleiłam perełki, które również potraktowałam woskiem.
Praca prosta i przyjemna w wykonaniu. Zajączek jest na tyle efektowny, że nie wymaga szczególnej obróbki. Na każdej pracy prezentuje się doskonale :)
  



Pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   

Podobne:
  
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :

  1. Papier z zajączkiem jest tak delikatny że cała praca sprawia wrażenie eterycznej :-).

    OdpowiedzUsuń