piątek, 15 maja 2020

Rodzinny blejtram | Justyna

Witajcie ;)
Widzieliście już temat naszego wyzwania? "Coś optymistycznego" to idealny temat na dziś i nie tylko ;)

Moją inspirację też tam znajdziecie. Przygotowałam mini blejtram z naszymi rodzinnymi zdjęciami z poprzedniej majówki nad morzem. Płótno zagruntowałam gesso, zabarwiłam farbami akrylowymi i ecoliną, przez maskę nałożyłam pastę modelującą i postemplowałam ulubionymi stemplami do tła. Pod zdjęciami ułożyłam kompozycję z papierów Craft o Clock Era-Techniki i kilku dodatków do wycinania. Zobaczcie, jak niewiele trzeba by stworzyć ozdobę, która wywoływał uśmiech na naszej twarzy.
  




Miłego dnia
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:
  
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz