niedziela, 17 maja 2020

Miłosny tag | Ada

Przybywam z kolejną inspiracją. Tym razem jest to tag, Bardzo ciekawe rozwiązanie na prezent, bo coś nietypowego, ani kartka, ani pudełko, a jednak bardzo efektowna ozdoba. Ja swój tag zrobiłam w zielono różowych kolorach. Użyłam papieru z kolekcji "Pieśń Kolibra", który bardzo mi pasuje pod względem kolorystycznym i wizualnym. Ramkę ozdobiłam farbą zieloną, stemplami i szablonem. Oczywiście postarzyłam wszystko i pokropkowałam. Napis i serce pokolorowałam farbami, które wymieszałam tak aby kolorem pasowały do siebie. Dodałam koronkę, róże na tiulu i inne ozdoby. Kwiaty doskonale wkomponowały się kolorystycznie.  
  





  
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty: 
  

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz