wtorek, 21 kwietnia 2020

Kobieca moc zaklęta w tagu | Anai

Hej hej :)
Czy pamiętacie o naszym wyzwaniu "Kobieca moc"? Trwa ono jeszcze do 03.05, więc macie mnóstwo czasu na przygotowanie prac :)
Dla mnie kobieca moc jest czymś bardzo ważnym. Bardzo wierzę w kobiety, kobiecą przyjaźń, wsparcie, wrażliwość. Oczywiście szalenie też doceniam mężczyzn, ale nie zapominam nigdy o tym, że w najtrudniejszych momentach - to właśnie kobiety były najbliżej mnie :)
Uważam też, że wiele z nas ma potencjał, którego czasem nie zauważa, że potrafimy zdziałać więcej niż często sądzimy.
Nasze wyzwanie natychmiast skojarzyło mi się z wierszem Wisławy Szymborskiej "Portret kobiecy". A to od lat ważny dla mnie wiersz, więc i ta praca musiała być wyjątkowa.
Jako bazę wykorzystałam tag z hdf-u od Artistiko, którego wnętrze okleiłam papierem AB Studio. Skupiłam się na kontrastach i budowaniu warstw. Chciałam, żeby delikatność przeplatała się z mocniejszymi akcentami - kwiatki ze śrubkami i tak dalej ;)









pozdrawiam serdecznie
Anai


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz