sobota, 18 kwietnia 2020

Girl gang | Deri crafts

Na blogu ruszyło kilka dni temu wyzwanie " Kobieca moc" i tak mnie ten temat zainspirował, że postanowiłam przygotować inspiracje dla was, właśnie w tym temacie. Tym bardziej, że doskonale pasowała do tego tematu kolekcja papierów od P13 "Girl Gang". Z kompozycją kartki celowałam jednak bardziej w młodzież, ale kartka jest na tyle uniwersalna, że pasować będzie również do kobiet. Wracając jednak do szczegółów pracy. Kolekcja którą wykorzystałam do jej zrobienia, zawiera również mini zestaw stempli. Za ich pomocą powstało tło panelu frontowego. Reszta detali to oczywiście wycinanki z papieru z elementami do wycięcia. Element "pop up" kartki powstał przy użyciu nożyka do papieru i linijki, zatem każdy jest w stanie samodzielnie go wykonać. Jeśli jednak nie do końca lubicie się z nożykiem, na pomoc przychodzą wykrojniki, które pozwolą wam na wycięcie równych elementów z tła i stworzenia perfekcyjnego mechanizmu "pop up". 
No właśnie, a skoro mowa o perfekcji. Czy zauważyliście, że w jednym z elementów popełniłam błąd?
Zostawiam was z tą zagadką i życzę miłego dnia!
  









  
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  

   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz