piątek, 27 marca 2020

Wiosenne serce z HDF + video | Aga

Serdecznie zapraszam Was na wspólne przywoływanie wiosny wraz ze mną.
Pewnego sobotniego, szarego poranka, wyciągnęłam tyle przydasi, ile zmieściło się na moim biurku i powoli tworzyłam wiosenną, warstwową kompozycję.
Wszystko układałam na bazie HDF w kształcie serca z Artistiko, użyłam również innych kształtów HDF - ptaszek, klatka, budka dla ptaków... 
Wszystko to poukładane wśród kwiatów i elementów naturalnych.
Gdzieniegdzie chlapnięcia kolorów, dużo gesso, białej farbki akrylowej i nieco żółtej ecoliny :)
Jesteście ciekawi, jak to dokładnie było i kto na koniec bardzo chciał mi pomagać?
Zapraszam na film:
  










pozdrawiam
Aga


Wykorzystane produkty:
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz