piątek, 14 lutego 2020

Walentynkowa kartka z serduchem + video | Dericrafts

W tym roku Walentynki dopadły mnie jak nigdy. Ilość prac, jaką wykonałam w tym temacie zadziwia nawet mnie, ale co zrobić, jak mus to mus ;-). Z tego właśnie powodu przygotowałam dla Was tutorial na prostą kartkę Walentynkową i chociaż tutorial pojawia się na ostatnią chwilę, to mam nadzieję, że będzie on dla was inspiracją nie tylko na przyszły rok, ale też na inne tematycznie kartki w podobnym stylu.
Moja propozycja na dzisiaj, to kartka z imitacją tablicy szkolnej, na której napisano wyznanie miłosne. A że jeszcze mamy karnawał, to dorzuciłam do niej trochę brokatowego blasku. Efekt końcowy możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej, a to jak wykonałam kartkę- w propozycji filmowej.

Zatem nie przedłużając, zapraszam na film!
  







pozdrawiam
Dericrafts


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz