piątek, 28 lutego 2020

Komplecik dla dziewczynki | BBart

Witajcie, dziś przybywam z komplecikiem dla  malutkiej dziewczynki. Słodką karteczką zamkniętą w  pudrowym pudełeczku z okienkiem. Do stworzenia delikatnej, warstwowej karteczki   wybrałam arkusz z kolekcji "Baby Joy Girl" Piątek 13, który świetnie wpasowuje  się w całość.  Ułożyłam warstwową kompozycję z wyciętych motywów, gazy i koronki. Dodałam papierową magnolię oraz cudny, miniaturowy smoczek uwiązany na sznurku. Drewniany dodatek w postaci kolorowego napisu uzupełnił całość kompozycji. Środek pudełka wyściełam sizalowym siankiem, na którym spoczęła moja karteczka.
Pudełko samo w sobie jest bardzo eleganckie, więc zrezygnowałam z zbędnych ozdób. 








To tyle na dziś .Zapraszam na kolejne inspiracje.
  

Wykorzystane produkty: 
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :