czwartek, 16 stycznia 2020

Love | Deri Crafts

Jakby nie patrzeć Święto Zakochanych już niebawem więc zabrałam się za kartki w tym temacie. Ja osobiście lubię to święto i dlatego mam dla was dzisiaj inspiracje właśnie w tym temacie. Tym razem jednak skręciłam ze stylem bardziej w vintage nadając pracy ciemniejsze, brązowe tony ze złotymi refleksami. Główny motyw, to jedyny kolorowy element tej pracy, którego intensywność doskonale podbija otaczający go brąz i złocenia.
  





Mam nadzieję, że taka ciemna w kolorach propozycja kartki przypadła wam do gustu.

Pozdrawiam serdecznie,
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   

Podobne:
  
   
   
   

1 komentarz :

  1. Piękna praca na walentynki, ja już tez zaczynam coś w tej materi działać ale chętnie podglądam prace innych.

    OdpowiedzUsuń