poniedziałek, 20 stycznia 2020

LO w starym stylu | Dorota

Witajcie!
Nasze wyzwanie "W starym stylu" skłoniło mnie do sięgnięcia po starą fotografię. Jakoś sześcioletnią ;) Zawsze z wielką fascynacją oglądałam stare rodzinne zdjęcia portretowe. Moje babcie, prababcie z pięknymi klasycznymi fryzurami, w skromnych ubraniach... Na tych fotografiach nic nie odwracało uwagi od naturalnego piękna. W dobie mediów społecznościowych, selfie, Instagrama, które z resztą lubię, to w starych albumach odnajduję jakąś magię, którą trudno teraz uzyskać. Czasami czuję, że nie przystaję do tych czasów i zawsze marzyła mi się sesja stylizowana na dawny klimat. 

Dzięki aktualnemu wyzwaniu na naszym blogu wróciłam do tej sesji i przy robieniu scrapa bawiłam się równie dobrze, jak przy robieniu zdjęć.

Wykorzystałam papiery AB Studio, tło rozjaśniłam nieco gesso. Warstwy zbudowałam z powydzieranych, lekko potuszowanych papierów, pergaminu z motywami roślinnymi, koronek i tiulu. Sięgnęłam po suszoną lawendę i źdźbła, omotałam je tiulem, żeby się nie obsypywały. Trochę lawendy też wsypałam do buteleczki. Brązowe kwiaty magnolii pogniotłam i pochlapałam. Zdjęcie obudowałam kwiatami, ziołami, a miedziany drucik łączy pęczek suszu z wypełnioną zapachem buteleczką. 
   




  
pozdrawiam
  

Zachęcam do udziału w wyzwaniu, klimacik vintage uzyskacie dzięki dodatkom, np.:
  

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz