niedziela, 29 grudnia 2019

Strona w albumie chłopięcym + video | Aga

Kiedy wokół panowała gorączka przygotowań przedświątecznych, ja niestety nie piekłam pierników, ani nie myłam okien (tu akurat każda wymówka jest dobra), a kleiłam albumy.
Ten, który chce przedstawić dzisiaj - to album dziecięcy dla małego chłopca i mocno się nakombinowałam, aby był pełen ukrytych skrytek i ciekawych rozwiązań, mam nadzieję, że to, które przygotowałam na tutorial,  przypadnie Wam do gustu.
W wykonaniu fikuśnych rozwiązań z pomocą przyszły przede wszystkim wykrojniki!
A, że tych zatrzęsienie w naszym sklepie - tym bardziej zachęcam Was do zajrzenia w dział wykrojnikowy, bo wiele perełek można tam odnaleźć. 
W całym albumie pojawia się mieszkanka 3 kolekcji:
ZoJu Design "Unicorn Fairy Tales" i gdzieniegdzie "Forest Dream", a także  Craft O'Clock "Sweet Prince".
Album jest przeznaczony na 12 pierwszych miesięcy i również cyferki wyciął mi wykrojnik z Mimi Cut.






Zapraszam Was na film z prezentacją albumu, a przede wszystkim na część z tutorialem.


Pozdrawiam,
Aga


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz