środa, 4 grudnia 2019

Bombki w stylu retro | Hannas

Co roku o tej samej porze wielu z nas już przygotowuje dom do świąt. Dekoracje świąteczne oczywiście są niezbędne. A najwięcej wzruszeń wywołują te, które przygotowuje się samemu. Bombki to jeden z symboli Bożego Narodzenia, który każdy z nas może wykonać sam. Dlatego też dzisiaj chcę pokazać dwie bombeczki w stylu retro. W pracy nad nimi wykorzystałam plastikowe medaliony, które pomalowałam białą farbą kredową. Następnie przykleiłam wydarte motywy z papieru ryżowego.  Tło pocieniowałam mieszanką farb kredowych za pomocą gąbeczki. Niektóre elementy motywu i brzegi obrazka przyciemniłam brązową farbką zmieszaną z opóźniaczem do farb akrylowych. Część bombki, na której nie ma papieru, pomalowałam farbą w kolorze zgniłej zieleni. Ozdobiłam śnieżynkami za pomocą szablonu oraz wykałaczką domalowałam kropeczki w kolorze zielonej patyny. Medaliony wykończyłam lakierem matowym, bo ten wydaje się najbardziej odpowiedni do prac mających sprawiać wrażenie starych, jak sprzed stulecia.








Pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :