poniedziałek, 4 listopada 2019

Reinkery tuszów Distress + tutorial | DeriCrafts

Szukając niedawno w sklepie Zielone Koty uzupełniaczy tuszów Distress do mojej kolekcji, dowiedziałam się, że część z Was nie słyszała o technikach z ich wykorzystaniem.
Uznałam, że do doskonały temat, żeby przygotować tutorial o innych zastosowaniach "reinkerów", niż cel w jakim zostały wyprodukowane.
Techniki prezentowane w tutorialu nie tylko dotyczą tuszy Distress (czy serii Oxide), ale każdego innego tuszu, który jest w formie płynnej. Ze względu jednak na właściwości jakie mają "Distressy", właśnie je wykorzystałam w prezentowanym poradniku.
Poradnik zrobiłam z myślą o tych, którzy zaczynają dopiero swoją przygodę z ogólnie rozumianym scrapbookingiem. Jeśli jednak ktoś z Was zna i używa uzupełniaczy tuszów jeszcze inaczej, niż te techniki które zaprezentowałam w tutorialu, to dajcie znać w komentarzach, chętnie je poznam :-)
Zatem zapraszam na film i mam nadzieję, że zaciekawi Was ta tematyka.


Zachęcam do eksperymentów i podzielenia się wynikami tu na blogu lub w komentarzach pod filmem.















Pozdrawiam,
DeriCrafts


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz