sobota, 9 listopada 2019

Kartka ślubna | Aga B.

Papiery niby świąteczne, ale nie do końca tak 100%... Mam nadzieję, że troszkę Was dzisiaj zaskoczę... 
Przygotowałam kartkę na ślub, o którą poprosiła mnie moja przyjaciółka. Normalnie, bym odmówiła, gdyż nie czuję się dobrze w komponowaniu kartek, ale wiecie jak to jest z przyjaciółkami... ciężko jest odmówić.
Wykorzystałam do projektu kolekcję "Secret Wood", a w zasadzie jeden arkusz No 2 z kolekcji "Secret Wood",  który sprawił, że wszystko mi zagrało, jak trzeba. Całą kartkę ozdobiłam koronkami, elementami z foremek oraz cudnymi wykrojnikami. Uwielbiam dodawać do swoich prac wykrojnikowe cuda, gdyż bardzo wzbogacają kompozycyjnie całość i nie ukrywam, że przyjemne są dla oka.

Jako złote wykończenie użyłam moją ulubioną złotą pastę z drobinkami brokatu. Bardzo ją lubię, gdyż daje niesamowity "SOFT" efekt, jest subtelna i te drobinki brokatu są niezwykle drobne, przez co po wyschnięciu efekt jest naprawdę WOW. Czasami, gdy chcę, aby brokat był rzadszy, mniej widoczny, mieszam tę pastę z żel medium i nakładam przez szablon... to też fajny sposób na zmianę konsystencji oraz efektu samej gotowej pasty.
Mam nadzieję, że zobaczycie też inne, jesienne i delikatne oblicze tej kolekcji, która nadaje się nie tylko na świąteczne projekty.  




Pozdrawiam Was serdecznie
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz