sobota, 30 listopada 2019

Dziecięca kartka z pudełkiem | Justyna

Dzień dobry
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dziecięcą kartkę, która idealnie sprawdzi się na powitanie na świecie małego chłopczyka. Po raz kolejny sięgnęłam po niezbędny zestaw: bazę i dopasowane do niej pudełko w kolorze błękitnym. Wykorzystałam papiery Fabrika Decoru "My little baby boy" wraz z zestawem dodatków idealnie dopasowanych do kolekcji. W dociętych do rozmiaru bazy arkuszach papieru wycięłam koła, nakleiłam je warstwowo i ułożyłam kompozycję z elementów pochodzących z zestawu dodatków oraz  arkusza do wycinania. Kartkę przewiązałam sznurkiem za który po wewnętrznej stronie można np. włożyć prezent pieniężny. Pudełko z okienkiem fajnie wyeksponowało kartkę, więc do jego ozdoby wykorzystałam tylko taki sam sznurek i uroczą zawieszkę ze stópkami.
  





Miłego dnia
Justyna
  

Wykorzystane produkty:
  

   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz